کاربر گرامی به منظور سهولت در خدمت رسانی کامپوننتور و حفظ حقوق طرفین خواهشمندیم قوانین مربوط به این وبسایت را که در ذیل آمده با دقت مطالعه بفرمایید:

*ساعت کاری فروشگاه همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 18 و پنج شنبه ها 10 الی 14می باشد.

اطلاعات خریدار :

خریدار می بایست در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، مشخصات خود را با دقت و کامل وارد نماید کد پستی حتما با کیبرد انگلیسی تایپ شود و حتما ايميل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت . ضمنا در صورتي كه اطلاعات مندرج در حساب كاربري شما صحيح نباشد ،‌هرگونه تاخير، اشتباه یا برگشت خوردن مرسوله و ضرر مالی به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد .

قیمت ها و موجودی کالاها:

کلیه قیمت ها و تعداد موجودی کالاهای مندرج در سایت به روز و صحیح می باشد، اما برای سفارش عمده یک کالا می بایست قبل از سفارش حتما با بخش فروش هماهنگ نمایید. همچنین درصورت تغییر قیمت ها، سفارشاتی که قبل از تغییر قیمت ثبت شده اند مشمول قیمت های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج شده باشد.

نحوه ثبت سفارش :

  • آنلاین: بهترین روش ثبت سفارش به صورت آنلاین از سایت می باشد چون مشتری معطل نمی ماند، کالای درخواستی را مشاهده می کند؛  به دلیل اتوماتیک بودن فرایند خطا کمتر رخ می دهد.
  • واتس آپ و یا تلگرام : مشتری لیست اقلام مورد نیاز را به همراه آدرس، لوکیشن و مشخصات خریدار به شماره 09934640847 و یا 09375655975 ارسال می نماید. بخش فروش پس از صدور فاکتور و اعلام شماره حساب منتظر پرداخت می ماند. پس از پرداخت و ارسال رسید سفارش شما در بخش جمع اوری سفارشات قرار میگیرد.

شیوه های پرداخت :

به صورت آنلاین از طریق درگاه و کارت به کارت پرداخت میسر می باشد.

شماره کارت بلوبانک سامان: 6219861964827686

شماره حساب شبا: IR130560611828005605318301

نام صاحب حساب: سیاوش نساج

ارسال و تحویل سفارش :

برای ارسال دقیق و به موقع سفارشات مشتری می بایست سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماید .

هزینه تیپاکس به صورت پس کرایه می باشد و فقط هزینه بسته بندی آن اخذ خواهد شد.

هزینه ارسال برای کلیه کالاهایی که در سایت وجود دارند در مناطق 22گانه شهر تهران با هماهنگی خریدار از طریق یکی از سرویس های ارسال پیکی اسنپ ، تپسی و یا الوپیک ارسال خواهد شد و هزینه ارسال به صورت پس کرایه و برعهده خریدار میباشد.

زمان بندی ارسال سفارشات:

ساعت سفارش گذاری

زمان ارسال پیک موتوری تهران

پست پیشتاز

تیپاکس

حضوری

تا ساعت 13

روز بعد 9 الی 13

یکروز بسته بندی فردا تحویل به پست

تحویل به تیپاکس همان روز

60 دقیقه پس از ثبت سفارش

13 تا 17

روز بعد 16 الی 20

17 تا 24

2 روز بعد 9 الی 13

تحویل به تیپاکس فردا

فردا از ساعت 10

 

پيگيري سفارشات :

پس از ثبت سفارش و پرداخت ، سفارش بسته بندی و ارسال خواهد شد سپس ایمیلی حاوی کد رهگیری مرسوله  برای ایمیل ثبت شده ارسال می شود که مشتری می تواند با مراجعه به سایت  اداره پست و یا تماس با شرکت باربری مربوطه وضعیت بسته خود را پیگیری نماید، همچنین اکثر اوقات در صورت عدم اشکال در سیستم های اطلاع رسانی پس ارسال بسته ها یک ایمیل یا پیامک حاوی کد رهگیری و آخرین وضعیت بسته ، به مشتری ارسال می گردد همچنین میتوانید از طریق دکمه رهگیری در پنل کاربری خود وضعیت سفارش خود را به صورت زنده مشاهده کنید.

لغو سفارشات:

مشتری 2 روز پس از دریافت سفارش فرصت دارد تا بدون ارائه هیچ دلیلی نسبت به لغو سفارش و دریافت وجه اقدام نماید. در صورتی که سفارش ارسال شده باشد خریدار می بایست بدون باز نمودن درب بسته فوراً نسبت به عودت آن به فروشگاه اقدام نماید. در صورت تحویل گرفته شدن بسته توسط مشتری و خارج نشدن کالا از بسته بندی و حالت استاندارد فروشگاه ، طبق قوانین فروشگاه های اینترنتی مبلغی معادل حداقل 20 درصد قیمت هر کالا هنگام بازگشت وجه کسر میگردد. بدیهی است زمانی هزینه سفارش به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد که محصولات خریداری شده صحیح و سالم به فروشگاه عودت داده شود. در صورت بازگشت کالا و خارج شدن آن از فرم استاندارد فروشگاه و یا اثبات استفاده شدن محصول ، هیچ هزینه ای به حساب مشتری بازگردانده نخواهد شد. همچنین مشتریان می توانند پیش از ارسال سفارش جهت اعلام عدم نیاز کالای خود با واحد فروش تماس حاصل نموده و پس از تکمیل فرم استرداد درخواست خود را نهایی نمایند. در این شرایط هزینه کالا بدون کسر هیچ هزینه ای به حساب مشتریان بازگشت داده خواهد شد.

لازم به ذکر است در صورت ارسال بسته توسط فروشگاه بازگشت هزینه حمل و نقل امکان پذیر نخواهد بود همچنین هزینه عودت مرسوله بر عهده خریدار میباشد.

مرجوع نمودن کالا :

پس از دریافت بسته، مشتری 48 ساعت  فرصت دارد تا نسبت به بررسی ، محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه مغایرت واحد پشتیبانی (واتس آپ 09934640847 و یا 09375655975)  را مطلع نماید. پس از این مدت فروشگاه هیچ تعهدی نسبت به کالای فروخته شده ندارد.

بدیهی است که کالاهایی که به علت اشتباه خریدار از قبیل تغذیه با ولتاژ و یا جریان نامتناسب، عدم نصب صحیح و عدم توانمندی فنی در راه اندازی و مشکلاتی از این دست، دچار اشکال می گردند به هیچ عنوان قابل مرجوع کردن نمی باشد،  مرجع کارشناسی قطعات با کارشناس فنی کامپوننتور است و در صورت سالم بودن قطعه هزینه کارشناسی اخذ می گردد. ،  همچنین هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا تا فروشگاه به عهده خود مشتری می باشد. پیشنهاد فروشگاه برای ارسال بسته های مرجوعی پست سفارشی می باشد.

در مورد کالاهای خاص و گران قیمت، برای صرفه جویی در زمان و پیشگیری از مشکلات احتمالی ، خریدار می تواند قبل از ارسال سفارش با هماهنگی قبلی ( تماس تلفنی با واحد فروش )  ضمن پرداخت هزینه ،درخواست آزمایش فنی کالا قبل از ارسال را نماید. لازم به ذکر است که ثبت درخواست تست در توضیحات محصول توسط خریدار بدون برقراری تماس تلفنی معتبر نمی باشد.

لازم به ذکر است در صورتی که کالای برگشتی سالم باشد و بخش کارشناسی سلامت آن را تایید نماید متناسب با زمان و مبلغ کالا، هزینه کارشناسی دریافت گردیده و هزینه برگشت کالا نیز به عهده خود مشتری می باشد. هزینه کارشناسی کالا حداقل 20 درصد از قیمت کالا می باشد.

قابل ذکر است زمان برگشت وجه سفارشات به خریدار طی یک زمان مشخص شده ( 1 الی 10 روز کاری درصورت ارائه اطلاعات حساب توسط خریدار و ثبت درخواست بخش فروش با توجه به درخواست خریدار) توسط بخش مالی صورت می گیرد

1-تمامی بازگشت وجه های واحد حسابداری فقط به نام شخص حقیقی صاحب حساب کاربری فروشگاه انجام می گردد .

2-در صورت عدم تطابق نام صاحب شماره حساب ( یا کارت ) اعلام شده از طرف مشتری با نام حساب کاربری موجود در فروشگاه ، برگشت وجه از واحد مالی و حسابداری صورت نمی گیرد .

گارانتي و خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات :

کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتي ، خدمات پس از فروش و يا امكان عودت نمي باشد. همچنین مسئوليتي از بابت آموزش ، چگونگي كار با قطعه و … به عهده فروشگاه نمي باشد اما همیشه سعی نموده ایم تا در حد امکان نسبت به جمع آوری و در دسترس قرار دادن مطالب فنی و نحوه استفاده از وسایل ، ماژول ها و قطعات موجود در فروشگاه اقدام نماییم. به علاوه این امکان برای مشتریان وجود دارد تا در بخش نظرات ذیل هر کالا در سایت سئوالات خود را مطرح نموده و در صورت امکان اشکالات فنی خود را در خصوص یک محصول حل نمایند.

قابل ذکراست باتری همراه تمام قطعات بدلیل مصرفی بودن شامل گارانتی نمیباشد .

برگشت خوردن یا مفقود شدن سفارش  :

در صورتي كه بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ،‌علت برگشت بسته بررسي مي شود و در حالتي كه علت آن عدم حضور شخص در زمان تحويل و يا اشتباه بودن مشخصات گيرنده (آدرس ، تلفن ، كد پستي و نام) باشد ، خريدار موظف به پرداخت مجدد كل هزينه ارسال مجدد خواهد بود و در حالتي كه مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و يا مشكل در بسته بندي) با هزينه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت نام میباشد

قابل ذکر است در صورتی که سفارش به هر دلیلی در روش های حمل و نقل که به انتخاب مشتری تعیین میشود مفقود گردد مسئولیت ان به شرکت حمل و نقل خواهد بود و فروشگاه هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت لذا در انتخاب روش حمل و نقل سفارش دقت نمایید . تمام سفارشات در تاریخچه سفارش کد رهگیری ان جهت پیگیری مشتریان درج شده لذا مشتری مسئول پیگیری این گونه موارد میباشد . بهترین گزینه بدلیل سهولت و امکان بیمه کردن گزینه پست پیشتاز میباشد

 اعتبار پيش فاكتور :

اعتبار پیش فاكتور 24 ساعت است و پس از اين مدت لغو خواهد شد. بدیهی است در صورت فروش کالا در این مدت و عدم موجودی ، فروشگاه تعهد تامین با قیمت منقضی را نخواهد داشت.

شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه  :

خریدار متعهد می گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از محصولات فروشگاه استفاده نماید، مسولیت هرگونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده در سایت متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص ، خرید می بایست رأساً نسب به دریافت مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح اقدام نماید.

 تغییر شرایط و قوانین :

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

درخواست ساخت محصول و یا مونتاژ:

خریداران میتوانند درصورتی که اطلاعی از نحوه راه اندازی یک محصول ندارند و یا نیاز دارند که محصولی برایشان ساخته شود میتوانند از طریق واساپ یا تلگرام و یا فرم مربوطه در وب سایت درخواست ساخت و یا مونتاژ محصول را بدهند. بدیهی است که در صورتی که محصول فقط درحد مونتاژ بوده باشد و نیازی به طراحی و یا کار فنی و مهندسی نداشته باشد میزان 20 درصد از مبلغ سفارش به جهت راه اندازی محصول درخواستی خواهد بود. همچنین در صورتی که کارشناس تایید کند که محصول نیازمند طراحی و یا کار فنی و مهندسی بوده باشد علاوه بر 20 درصد مبلغ فوق مابقی مبلغ به صورت توافقی بین خریدار و کارشناس مربوطه توافق میگردد. همچنین خریدار موظف است اطلاعات تماس خود را به صورت کامل در اختیار فروشگاه بگذارد تا پیش از شروع کار با وی تماس گرفته شود و مراحل و نحوه اجرا و میزان دقیق هزینه اعلام گردد. در غیر این صورت امکان اجرای درخواست وجود نخواهد داشت. هزینه نهایی و فاکتور قبل از شروع کار به خریدار اعلام میگردد و پس از توافق کار اجرا خواهد شد.